Egy ismeretlen fénykép a múltból
2016. február 16. írta: Serendipity87

Egy ismeretlen fénykép a múltból

Ennek a bejegyzésnek a főszereplője egy ismeretlen úr, aki meglepő és rejtelmes módon jelent meg az életemben. Az történt ugyanis, hogy épp a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárból kikölcsönzött Rexa Dezső: 101 kép a régi Pest-Budáról című könyvét lapozgattam, amikor érdekes dolgot találtam a lapok között: egy régi fényképet. Én sok mindent találtam már kölcsönzött könyvben (vonatjegyet, számlát, könyvjelzőt, szárított virágot), de fényképet még soha. Egyébként a fénykép rá volt ragadva az egyik oldal lapjára, szóval nem mostanában nyitották ki ezt a könyvet utoljára.

ismeretlen_ur.JPG

Az ismeretlen úr fényképe

 

A fekete-fehér fényképen egy idősebb úr látható, aki elegánsan öltönybe van öltözve, s cigarettát tart a jobb kezében. A kép hátuljára csak egy dátum van írva: 1933. IV. 21. Így, sajnos nem derül ki, hogy ki is lehet ez a férfi, s az sem, hogy ki a fénykép tulajdonosa.

ismeretlen_ur_datuma.JPG

A fénykép hátoldalán lévő dátum

 

Ezúton szeretném közzétenni az ismeretlen úrról készült fényképet, hátha esetleg valaki felismeri. Nagyon szépen kérem azt az illetőt, hogy ossza meg velünk, hogy ki is ez az úr és mi a története. Én pedig feltétlen vissza is juttatom a tulajdonosához.

 

Ha tetszett ez a bejegyzés, akkor kövesd az oldalt facebook-on is.

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekezzbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr568381816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2016.02.20. 11:19:49

Nekem egy elég frivol kép jutott (épp veszi le egy lány a felsőjét) jutott egy antikvár Szőnyei könyvből. Azóta is őrizgetem, kedves emlék még könyvjelzőnek is, pedig talán már nagymama. :)
süti beállítások módosítása